Valuta:
Nederland

Verzenden & retouren

´╗┐Verzenden & retouren
1. Hoe kan ik mijn punt als het defect is?

Neem dan contact met ons binnen 7 dagen na levering tijd, en wij zullen ons inspannen om dit uit te zoeken voor je.

2. Terug beleid

Als u niet tevreden bent met ons product, moet u contact met ons binnen een week. Alle items teruggestuurd naar ons moet in originele staat dus niet gedragen, gewijzigd of gewassen, met aangehechte alle tags.

Als terugkerende items voor een terugbetaling: alle geretourneerde artikelen zijn onderworpen aan een 15% restocking fee. Verzend- en administratiekosten worden niet terugbetaald. We hebben geen betrekking op de verzendkosten van het rendement, of een uitwisseling, bent u verantwoordelijk voor de verzendkosten kosten.

3. Ons bedrijf leverde het verkeerde product (verkeerde maat of item)

1) Dit incident zelden eerder gebeurd, als het deed, we zijn echt jammer voor een dergelijk ongemak. Wij hopen dat u kunt begrijpen. Voor het vermijden van de hoge verzendkosten, raden wij u proberen om het te verkopen of geven aan iemand anders als een geschenk. Om onze verontschuldiging te laten zien, zullen wij u een leuke kortingsbon sturen als onze compensatie in uw toekomst orde.

2) Als u nog steeds de voorkeur om de items terug te keren, moet u ervoor zorgen dat alle items moeten in originele staat dus niet gedragen, gewijzigd of gewassen, met aangehechte alle tags. Je hebt retourzending vergoeding niet te betalen voor de uitwisseling van goede volgorde pakket en 0 dollar als onze restocking fee. Zodra we de terugkeer items te ontvangen, zullen wij inspecteren en terug te betalen aan u zo spoedig mogelijk.

4. Levering juiste product

Vanwege het computerscherm chromatiek en de verschillende van de foto schieten punt, zijn er enkele verschillen tussen de praktische artikelen en de foto's op onze website. Het is normaal. Wij hopen dat u kunt begrijpen.